SZTORMGRUPA.PL

niedziela, 13 grudnia 2015


W środę dziewiątego grudnia powiesiliśmy z Jarusiem wiechę na TJT

Znaczy się łódka osiągnęła stan surowy zamknięty:)









Zostało jeszcze laminowanie pokładu i prace wykończeniowe w środku. O ile ze środkiem nie ma problemu bo farelek podnosi temperaturę do żądanej w 15 minut, o tyle z laminowaniem i szpachlowaniem jest kłopot termiczny. Jaruś ciśnie, żeby laminować, ja byłem zdeterminowany zrobić to na wiosnę, ale szybki postęp prac nad pokładem zmiękczył moje stanowisko. No sam nie wiem:), życie pokarze.

Tym czasem w sobotni wieczór odbyło się zakończenie sezonu żeglarskiego "Mojej Grupy Wsparcia", czyli grona Przyjaciół ZSE www.zse.org.pl
Wieczór uświetnił występ zespołu The Tetrics, w skład którego wchodzi nasz kolega Kubuś:)
https://www.youtube.com/watch?v=txVe5EDJ2DQ
Miła niespodzianka i kawał autorskiej muzyki z wyjątkowo trafnymi tekstami. Były też prezentacje o przygotowaniu do przyszłego sezonu, rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego i moje wystąpienie na temat samotnego żeglarstwa regatowego na oceanie:)
Tym razem wyszedłem, ze spotkania z gronem Przyjaciół nie tylko zmotywowany i z dużą dawką pozytywnej energii ale również z ręcznym radiem VHF firmy NAVCOMM model NC-33M
Co istotne dla mnie,  jest wodoszczelne i pływające a jak pewnie kilka osób wie, lubię czasami zrobić podejście do człowieka pod Borholmem. Za symbolicznego człowieka robi oczywiście antenka od ręcznej ukf-ki dzielnie walcząca ze zbełtaną, bałtycką falą:)

Bezpieczeństwa na morzu nigdy za wiele, to i wyrzuty sumienia za bezprzykładne rozpieszczenie mojej osoby jakby mniejsze:)  - jeszcze raz dziękuję!

Na początku stycznia ruszamy z pracami przy samosterze, udostępnione materiały przez Piotra i Szymona powodują lekkie ssanie w żołądku. Nie wiem tylko czy to stres, strach czy może coś innego, w każdym bądź razie nie mogę się doczekać. 

Powstał, też filmik złożony z naszych rocznych działań, ale jest za duży i nie chce się załadować.
Jak ktoś da radę dopasować go do akceptowalnego formatu to umieszczę niezwłocznie link

rafał&jaruś 

1 komentarz:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń